Je bent hier: HomeInfo en inspraak › Nuttige nummers

Nuttige nummers

Ben je treinreiziger en heb je vragen over NMBS?

Contacteer de klantendienst van NMBS: 7 dagen op 7 en 7u tot 21u30 op telefoon 02/528 28 28 of via www.nmbs.be, Twitter of Facebook.

Heb je vragen over de spoorwerken / spoorinfrastructuur in jouw buurt?

Neem contact op met Cel Info Buurtbewoners van Infrabel via info.projecten@infrabel.be, telefoon 0800/55 000 van 7u tot 22u of via www.infobuurtbewoners.be.

Vragen over bus of tram?

Raadpleeg de routeplanner van De Lijn  via https://www.delijn.be/nl/routeplanner/ of vind het antwoord bij de veelgestelde vragen, zie https://www.delijn.be/nl/contact/.

Heb je een dringende vraag of melding, of ben je een voorwerp vergeten op onze voertuigen? Dan kan je terecht bij De LijnInfo op het nummer 070 220 200 (0,30 euro/minuut), op weekdagen van 7u tot 18u en op zaterdag van 10u tot 18u.

Gentinfo

Gentinfo is hét centrale aanspreekpunt voor informatie over het stadsbestuur en de stadsdiensten. Heeft u vragen, klachten, suggesties, meldingen ... over de Stad Gent? Neem contact op met Gentinfo via telefoon 09 210 10 10 bereikbaar ma-za tussen 8u-19 u of via gentinfo@stad.gent.

Noodnummers

Bemerk je een gevaarlijke situatie op of rond de werven van het Project Gent Sint-Pieters? Neem dan contact op met de volgende diensten:

tijdens de openingsuren: Infopunt Project Gent Sint-Pieters, Prinses Clementinalaan 215, 9000 Gent, telefoon 09/241 24 11

bij afwezigheid: Politiezone Gent, Commissariaat Nieuw-Gent, Rerum Novarumplein 186, 9000 Gent, telefoon 09/266 63 60

buiten de openingsuren, tijdens het weekend of tijdens vakantieperiodesAlgemeen Politiecentrum Gent, Antonius Triestlaan 12, 9000 Gent, telefoon 09/266 61 11 bereikbaar 24 uur op 24 en 7 dagen op 7.

Heb je vragen of problemen bij het raadplegen van de documenten? Bel 09 241 24 11 of mail naar info@projectgentsintpieters.be.