Op vrijdag 24 april voor de avondspits wordt de reizigerstunnel tussen het busstation en het Koningin Mathildeplein (Tunnel West) afgesloten om de laatste afbraakwerken van spoor 1 tot en met 3 uit te voeren. Alle perrons zijn dan te bereiken via de nieuwe, tijdelijke centrale reizigerstunnel die dezelfde dag wordt opengesteld. Ook de trap aan de ondergrondse K&R wordt vanaf dan afgesloten.
Lees het volledige artikel hier
|