Het infopunt zal gesloten zijn van 23 december 2019 tot en met 1 januari 2020. Vanaf 2 januari zijn wij weer bereikbaar en kan je ons opnieuw bezoeken tijdens de reguliere openingsuren.
Heb je een vraag of opmerking voor de partners van het project, dan kan je hen bereiken op de volgende manieren:
-
Voor vragen of meldingen over de diensten van NMBS: Via het online formulier van NMBS, op het nummer 02 528 28 28, via klantendienst@nmbs.be of via Twitter en Facebook.
-
Voor vragen of meldingen over spoorwerken of spoorinfrastructuur: Via de Cel Buurtbewoners van Infrabel, op het nummer 0800 55 00 of via het online formulier.
-
Voor vragen of meldingen over de diensten van De Lijn: Via het online formulier van De Lijn, op het nummer 070 220 200 (betalend) of via Twitter en Facebook.
-
Voor vragen of meldingen voor Stad Gent: Via Gentinfo op gentinfo@stad.gent, het online formulier of op het nummer 09 210 10 10.
