Wie van het Koningin Maria-Hendrikaplein en het busstation komt, kan alle sporen bereiken via beide 2 doorgangen.
Om van hieruit spoor 4 te bereiken, zal je binnenkort wel de doorsteek moeten maken richting de centrale doorgang.
Minder mobiele reizigers nemen de doorgang nabij het busstation.
Kom je van de kant Voskenslaan of Sint-Denijslaan?
Je kan de perrons gewoon blijven bereiken zoals nu reeds het geval is, hier wordt niks gewijzigd.
Trap richting K&R / Taxizone
De vaste trap richting de Taxizone, die zich bevindt in de doorgang nabij het busstation blijft afgesloten voor gebruik en wordt in de komende maanden afgebroken.
De Taxizone en Kiss & Ride blijven bereikbaar via de hellende tuin. Ook personen die gebruik maken van de lift richting de autoparking kunnen deze route gebruiken.