De paalmachine en kraan, die nu opgesteld werden aan de oostkant van de werf, moeten worden verplaatst naar de andere (westelijke) kant van de werf. Daartoe moeten de doorloopcontainers van de huidige reizigerstunnel tijdelijk worden verwijderd. Dit gebeurt echter buiten de openingsuren van het station, dus de woensdagnacht van 3 op 4 juni. Tegen de ochtend, wanneer het station terug open gaat, zal de huidige reizigerstunnel terug open zijn. De aannemer doet er alles aan om het verplaatsen van de containers zo rustig mogelijk te laten verlopen.
Let wel! De helling voor toegankelijk gebruik zal de woensdagmiddag worden weggenomen en pas teruggeplaatst worden tegen donderdag vóór de avondspits. Gedurende deze periode verwijzen we terug naar de toegankelijke route via de fototunnel en achterkant van het station (zie plannetje hierboven).